Blogi / Uutiset

Technopolis valitsi Paletten hankinnasta maksuun -ratkaisun tehostamaan ostolaskujen käsittelyä

Technopolis Oyj on työympäristöjen asiantuntija. Yritys tarjoaa joustavia ja tehokkaita toimitiloja, coworking-tiloja ja niihin liittyviä palveluita. Yrityksellä on 17 kampusta, joissa toimii 1 600 asiakasyritystä ja 50 000 työntekijää kuudessa maassa Pohjoismaissa ja Itämeren alueella. Yrityksen liikevaihto vuonna 2018 oli 177,4 miljoonaa euroa.

Yritys päätti kilpailuttaa ostolaskujen käsittelyjärjestelmän osana suurempaa ERP-järjestelmän vaihtoa. Uudelta ratkaisulta toivottiin joustavuutta, ketteryyttä ja monipuolisia ominaisuuksia ostolaskujen käsittelyä varten. Technopolis valitsi uudeksi järjestelmäksi Paletten hankinnasta maksuun -ratkaisun, joka yhdistää ostolaskujen ja hankintojen käsittelyn yhden järjestelmän alle. Valintaan vaikuttivat etenkin Paletten liitettävyys muihin järjestelmiin, koko organisaation yhteinen käyttöliittymä ja toiminnallisuudet.

“Järjestelmässä on paljon ketteriä ominaisuuksia ostolaskujen käsittelyä varten, jotka luovat meille mahdollisuuksia myös prosessiemme uudistamiseen. Esimerkiksi Paletten ketterät hyväksyntäprosessit ovat meidän kannaltamme erittäin hyödyllisiä”, sanoo Heli Matero, Director of Accounting and Business Control, Technopolis.

Lue lisää yrityksestä täältä.

 

Printtaa tai jaa Julkaisupäivä: 2019-08-08