Peab Kiinteistökehitys valitsi Paletten

Ruotsalaisella Peab Kiinteistökehityksellä, joka on yksi Peab Groupin liike toiminta-alueista, oli usean vuoden ajan käytössä laskujen hallintajärjestelmä, mutta tästä huolimatta useita prosesseja käsiteltiin manuaalisesti. Käytetystä järjestelmästä puuttui toiminnallisuuksia, ja muutaman vuoden kuluessa järjestelmän tuki tulisi lakkaamaan. Tilanne johti lopulta siihen, että Peab alkoi kartoittaa laskujen hallintajärjestelmän korvaamista.

Helppo valinta
Vuonna 2016 Peab alkoi kartoittaa mahdollisia järjestelmän tarjoajia. Valinta kohdistui pian Paletteen sen tarjoamien toiminnallisuuksien ansiosta. Valintaan vaikutti myös se, että Palettella oli jo integraatio Vitec-järjestelmään.

”Pystyimme nopeasti toteamaan, että Palette on seuraava järjestelmämme. Ratkaisu on monipuolinen ja näiden kahden toimittajan välillä on hyvää yhteistyötä.”

Özlem Sener, System Owner for Palette, Peab Project Development

Peab Kiinteistökehitys

Asiakas:  PEAB Kiinteistökehitys (Ruotsi)

Toimiala:  Rakennusala

Toimialue:  Eurooppa

Järjestelmä:  Custom

Laskuja/vuosi:  50 000

Työntekijöitä:  15 000

Automatisoitu
prosessi
:  Ostolaskujen käsittely, hyväksynnän työnkulku

Peabin aiemmasta järjestelmästä puuttui toiminnallisuuksia, kuten jaksotusmahdollisuus ja summarajat. Nämä löytyvät osana Paletten ratkaisua. Palette ja Vitec ovat tehneet yhteistyötä monen vuoden ajan ja yhdessä toimittaneet talous- ja laskujen käsittelyjärjestelmiä rakennus- ja kiinteistöalalle, minkä Peab näki erittäin positiivisena asiana.

”Paletten toiminnallisuuden ansiosta säästämme tänä päivänä paljon aikaa. Tämän ajan voimme käyttää muihin asioihin”, jatkaa Özlem Sener, lisäämällä: ”Tänä päivänä käsittelemme 15 000 laskua enemmän vuodessa kuin edellisellä järjestelmässä, samalla määrällä työntekijöitä.”

PEAB käyttää CSM-palvelua

Palette Customer Service Manager (CSM)-palvelu tarkoittaa, että asiakkaalla on oma nimetty yhteyshenkilö Palettella. Palvelu on räätälöity Peabin tarpeisiin ja sen avulla voidaan varmistaa, että järjestelmää käytetään optimaalisesti ja että halutut muutokset tehdään parhaalla mahdollisella tavalla.

”Kiitos asiakassuhdepäällikkömme Helenen, me käytämme aikamme tehokkaammin. Hänellä on paljon asiantuntemusta ja hän pystyy optimoimaan toimintoja Paletten puolella niin, että pysymme aikataulussa. Mielestäni järjestely on todella hyvä ja helpottaa työtäni paljon”, sanoo Özlem Serner.

Lisää asiakkaittemme kokemuksia:

Hartela valitsi Paletten Hankinnasta maksuun -ratkaisun

Hartela on suomalainen vuonna 1942 perustettu perheyhtiö, joka työllistää noin 600 rakentamisen ammattilaista. Hartela on rakentanut koteja, toimitiloja ja alueita jo yli 75 vuotta.

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen?

Kerro mitä ongelmia haluaisit ratkaista