Paletten asiakastuki

Asiakastukeemme saa helposti yhteyden tukiportaalin kautta, joka on käytettävissäsi ympäri vuorokauden. Tarvitset vain tunnuksen ja salasanan sisäänkirjautumiseen.

Paletten asiakastuki

Haluamme, että asiakkaamme saavat kaiken irti ohjelmistoinvestoinnistaan. Siksi meillä on asiantunteva ja sitoutunut asiakastukitiimi, joka auttaa sinua käyttämään ratkaisuamme parhaalla mahdollisella tavalla.

Globaali asiakastuki paikallisilla asiantuntijoilla

Paletten asiakastuen asiantuntijoilla on pitkä kokemus Palettella työskentelystä. Globaalin asiakastukemme työntekijät ovat paikallisia, mikä tarkoittaa myös suomenkielistä palvelua. Tarjoamme tukea kaikilla pohjoismaisilla kielillä ja englanniksi.

Pohjoismaat ovat edelläkävijöitä sähköisessä laskujen käsittelyssä, joten meille on luonnollista, että Paletten kehittäminen tapahtuu täällä. Tuotekehityksemme toimii Ruotsissa lähellä suurimpia tukiosastojamme ja tuhansia asiakkaitamme.

Asiakasportaali

Kaikki asiakkaamme ja kumppanimme voivat pyytää pääsyä asiakas- ja kumppaniportaalillemme. Tämä on Paletten oma portaali, joka sisältää tietoja ratkaisustamme, esimerkiksi:

  • Käyttö ohjeet
  • Usein kysytyt kysymykset
  • Ohjevideoita
  • Koulutusvideoita
  • Verkkoseminaarit tilauksesta
  • Käyttäjäfoorumin
  • Tekninen dokumentaatio

Kuinka pääsen portaaliin?

Paletten uutena asiakkaana (tai kumppanina) saat tietoja asiakasportaalista ja pääkäyttäjien käyttäjätileistä.

Tämän jälkeen pääkäyttäjät voivat tilata organisaatio uusia käyttäjätilejä luomalla tiketin tukeemme. Tikettejä hallinnoidaan asiakas- ja kumppaniportaalin kautta.

Paikallinen tuki ja asiantuntemus

Kokonaisvastuu projektin alusta loppuun

Kokeneet projektipäälliköt ja sovelluskonsultit tukevat sinua Paletten käyttöönoton aikana ja sen jälkeen asiakastuessa.

Tukea prosessien tehostamiseen

Olemme maailmanlaajuinen toimija, joka tarjoaa paikallista tukea useilla kielillä. Verkkoportaalissamme voit rekisteröidä tikettejä ympäri vuorokauden.

Customer Service Manager

CSM-palvelun avulla saat asiakkuusvastaavan, joka on järjestelmän asiantuntija ja joka voi auttaa sinua mukauttamaan prosesseja liiketoimintaanne parhaiten sopivaksi. Lue lisää CSM -palvelusta alta.

Customer Service Manager

Paletten CSM:lta vaaditaan perusteellista tietoa Paletten ratkaisusta, mutta myös pitkä kokemus taloushallinnon prosessien virtaviivaistamisesta, projektinhallinnasta ja ohjelmistojen konfiguroinnista.

CSM on dedikoitu järjestelmäasiantuntijasi

CSM toimii organisaatiosi yhteyshenkilönä, kun tarvitset apua tai neuvoja. Haluamme, että asiakkaamme tehostavat sisäisiä prosessejaan, ja tässä CSM voi auttaa tarjoamalla tärkeää tietoa ja parhaita käytäntöjä.

Ja ylimääräinen resurssisi

CSM voi toimia myös projektipäällikkönä muutosten aikana, kuten päivityksiä tehdessä tai lisättäessä uusia toimintoja olemassa oleviin ratkaisuihin. CSM -palvelu suunnitellaan asiakkaan toiveiden mukaan, ja voi siten olla sisällöltään hieman vaihteleva. Jotkut asiakkaamme haluavat pääasiassa neuvoja järjestelmän käytöstä, kun taas toiset tarvitsevat ylimääräistä resurssia jatkuvien muutosten tekemiseksi ja järjestelmän määrittämiseksi.

Customer Service Manager – Hyödyt:

  • Dedikoitu yhteyshenkilö Palettella
  • Kokemus ja asiantuntijuus yritysprosessien optimoinnista
  • Ylimääräinen resurssi järjestelmän määrittämiseen
  • Toiveidesi mukaan suunniteltu palvelu

Kiitos asiakassuhdepäällikkömme, me käytämme aikamme tehokkaammin. Hänellä on paljon asiantuntemusta ja hän pystyy optimoimaan toimintoja Paletten puolella niin, että pysymme aikataulussa. Mielestäni järjestely on todella hyvä ja helpottaa työtäni paljon.

Özlem Sener
System Administrator at PEAB Support, Sweden

Customer Service Manager

Haluatteko asiantuntija-apua Paletten täysimääräiseen hyödyntämiseen, tai tarvitsetko ylimääräisen resurssin, joka voi auttaa järjestelmän käyttöönotossa?