Customer Service Manager - Palvelupäällikkö

Haluatko asiantuntija-apua Paletten maksimaaliseen hyödyntämiseen, tai tarvitsetko ylimääräistä resurssia, joka voi auttaa järjestelmän määrittämisessä?

Meillä on oma yhteyshenkilömme Palettella. Palvelupäällikkömme auttaa meitä järjestelmän optimoinnissa, minkä johdosta tehokkuutemme on parantunut ja olemme säästäneet merkittävästi aikaa. Konsepti on hyvä ja se on helpottanut työtäni paljon.

Özlem Sener, Järjestelmänvalvoja, PEAB Support, Ruotsi

Customer Service Manager på Palette

Mitä Paletten Customer Service Manager tekee?

Paletten CSM:lta vaaditaan perusteellista tietoa Paletten ratkaisusta, mutta myös pitkä kokemus taloushallinnon prosessien virtaviivaistamisesta, projektinhallinnasta ja ohjelmistojen konfiguroinnista.

CSM on dedikoitu järjestelmäasiantuntijasi…

CSM toimii organisaatiosi yhteyshenkilönä, kun tarvitset apua tai neuvoja. Haluamme, että asiakkaamme tehostavat sisäisiä prosessejaan, ja tässä CSM voi auttaa tarjoamalla tärkeää tietoa ja parhaita käytäntöjä.

…ja ylimääräinen resurssisi

CSM voi toimia myös projektipäällikkönä muutosten aikana, kuten päivityksiä tehdessä tai lisättäessä uusia toimintoja olemassa oleviin ratkaisuihin. CSM -palvelu suunnitellaan asiakkaan toiveiden mukaan, ja voi siten olla sisällöltään hieman vaihteleva. Jotkut asiakkaamme haluavat pääasiassa neuvoja järjestelmän käytöstä, kun taas toiset tarvitsevat ylimääräistä resurssia jatkuvien muutosten tekemiseksi ja järjestelmän määrittämiseksi.

ordermatchning med Palette

Customer Service Manager - palvelun edut:

  • Dedikoitu yhteyshenkilö Palettella
  • Kokemus ja asiantuntijuus yritysprosessien optimoinnista
  • Ylimääräinen resurssi järjestelmän määrittämiseen
  • Toiveidesi mukaan suunniteltu palvelu