Customer Service Manager

Haluatko asiantuntija-apua Paletten maksimaaliseen hyödyntämiseen, tai tarvitsetko ylimääräistä resurssia, joka voi auttaa järjestelmän määrittämisessä?

Projektipäällikkönä työskenteleminen suurissa IT-projekteissa on haastavaa sisäisen saavutettavuuden kannalta. Uusien järjestelmien ja kasvavan organisaation myötä tuelle on jatkuvaa tarvetta, jotta käytettävyys voidaan taata. Tällöin on erittäin merkittävää, että järjestelmän toimittaja pystyy nopeasti vastaamaan kysymyksiin ja auttamaan teknisissä asioissa.

Anton Lindberg, Strategic Purchaser, Hedin Bil

Customer Service Manager på Palette

Mitä Paletten Customer Service Manager tekee?

Paletten CSM:lta vaaditaan perusteellista tietoa Paletten ratkaisusta, mutta myös pitkä kokemus taloushallinnon prosessien virtaviivaistamisesta, projektinhallinnasta ja ohjelmistojen konfiguroinnista.

CSM on dedikoitu järjestelmäasiantuntijasi…

CSM toimii organisaatiosi yhteyshenkilönä, kun tarvitset apua tai neuvoja. Haluamme, että asiakkaamme tehostavat sisäisiä prosessejaan, ja tässä CSM voi auttaa tarjoamalla tärkeää tietoa ja parhaita käytäntöjä.

…ja ylimääräinen resurssisi

CSM voi toimia myös projektipäällikkönä muutosten aikana, kuten päivityksiä tehdessä tai lisättäessä uusia toimintoja olemassa oleviin ratkaisuihin. CSM -palvelu suunnitellaan asiakkaan toiveiden mukaan, ja voi siten olla sisällöltään hieman vaihteleva. Jotkut asiakkaamme haluavat pääasiassa neuvoja järjestelmän käytöstä, kun taas toiset tarvitsevat ylimääräistä resurssia jatkuvien muutosten tekemiseksi ja järjestelmän määrittämiseksi.

ordermatchning med Palette

Customer Service Manager - palvelun edut:

  • Dedikoitu yhteyshenkilö Palettella
  • Kokemus ja asiantuntijuus yritysprosessien optimoinnista
  • Ylimääräinen resurssi järjestelmän määrittämiseen
  • Toiveidesi mukaan suunniteltu palvelu