Ostolaskuprosessin haasteet kiinteistöalalla

Kiinteistöalan ammattilaiset kohtaavat ostolaskuprosessin osalta useita ainutlaatuisia haasteita. Käsiteltyjen laskujen määrä on poikkeuksellisen suuri ja suuri osa henkilökunnasta viettää ainakin osan päivästä toimiston ulkopuolella.

250,000+ Käyttäjää

Yli 2,500 asiakasta maailmanlaajuisesti

Palette on optimoitu kiinteistöalalle

Kehitimme ensimmäisen ostolaskujen käsittelyratkaisumme kiinteistöyhtiön pyynnöstä. Nykyään järjestelmää käyttää yli 300 asiakasta kiinteistöalalla.

Palette tarjoaa edistyneitä toimintoja projekteille, arvonlisäverolle ja usean yrityksen / tytäryhtiön hallinnalle. Ratkaisu automatisoi täysin laskujen, sopimusten, ostotilausten ja kulujen käsittelyn.

Pilvipalvelumme avulla saatte joustavimman, turvallisimman ja skaalattautuvimman vaihtoehdon ostolaskujen automatisointiin. Sijoita maailmanluokan ostolaskuratkaisuun, joka sopii yrityksesi tarpeisiin tänään – ja huomenna.

Käyttäjäystävällinen järjestelmä

Paletten avulla koko organisaatio saa käyttöönsä helppokäyttöisen ja intuitiivisen järjestelmän, ja pystyy vauhdittamaan ostolaskujen käsittelyä hyväksymällä kuluja missä vain matkapuhelimella, selaimella tai sähköpostilla.

Pitkä historia kiinteistöalalla

Ratkaisumme täyttää monet kiinteistövälitysyritysten esittämät vaatimukset.

Eri yhteisöjen hallinta

Yhdellä käyttäjätilillä voi olla pääsy moniin liiketoimintayksiköihin ja uusien yksiköiden tai kiinteistöjen luominen on helppoa.

Automaattiset muistutukset

Järjestelmä luo automaattisesti muistutuksia laskujen hyväksyjille, mikä todella tehostaa kuun lopun prosesseja.

Etäyhteys

Selainpohjaiseen käyttöliittymään on helppo pääsy mistä vain. Hyväksy laskut helposti älypuhelimella tai tabletilla.

Koimme että meidän on hyvä valita ostolaskujen käsittelyyn paras mahdollinen toimittaja, ja niin me teimme. Palettessa on monipuoliset ominaisuudet, integraatio on ollut helppoa rakentaa, implementaatio on kevyt ja kaikille käyttäjille on yhteinen käyttöliittymä.

Case: Technopolis ottaa Paletten käyttöön kaikissa toimipisteissään 7 eri maassa

Technopolis vuokraa ja hallinnoi korkealaatuisia työympäristöjä. Technopolis tehostaa ostolaskujen käsittelyä, sekä nostaa prosessin automaatioastetta osana merkittävää Business Platform uudistusta. Tulevaisuudessa Technopolis tulee käsittelemään kaikki ostolaskunsa Paletten kautta – riippumatta siitä missä maassa toiminta sijaitsee.

Tehokas hyväksynnän työnkulku

Järjestelmä lähettää laskut ennalta määritettyyn hyväksynnän työnkulkuun. Hyväksyjät voivat tarkistaa ja allekirjoittaa laskuja tietokoneelta, tabletilta tai älypuhelimelta. Tarvitset vain Internet-yhteyden.

Sopimusten hallinta ja toistuvat laskut

Täsmäytä toistuvat laskut automaattisesti sopimuksiin ja vastaanota muistutuksia, kun sopimuksia on aika uusia tai purkaa. Säilytä sopimuksia ja ota itselaskutus käyttöön.

Seuraava askel: Hankintojen hallinta

Palette on SaaS -ratkaisu, joka sisältää kaikki tarvittavat ominaisuudet koko hankinnasta maksuun -prosessin automatisointiin – kaikilla pilvipalvelun hyödyillä. Paranna ostoprosessien tehokkuutta ja lisää organisaation kustannustietoisuutta hankinnoilla ja budjeteilla.

Olemme täällä auttamassa

Paletella on asiakasportaali, joka sisältää oppaita ja ohjevideoita tiimillesi. Palettella on myös globaali tukitiimi, paikallisilla järjestelmäosaajilla. Autamme asiakkaitamme  suomenkielellä.

Ostolaskuautomaatio kiinteistöalalla

Automatisoimalla ostolaskujen käsittelyä Paletten avulla, saat täyden hallinnan prosessista ja tehokkaan automatisoinnin ostolaskuillenne – aina niiden saapumisesta tiliöintiin ja maksamiseen.

Paletten ostolaskujen käsittelyratkaisun avulla kaikki saapuvat laskut kerätään yhteen paikkaan. Vastaanota verkkolaskuja tai digitalisoi ja tulkitse paperilaskuja edistyneellä OCR-tekniikalla. Ennalta asetetut täsmäytys-, tiliöinti- ja työnkulkusäännöt määrittävät, miten lasku käsitellään organisaatiossasi – mikä säästää osastollesi valtavasti aikaa ja rajoittaa tarvittavia kosketuspisteitä.

Palette integroituu järjestelmiinne
Palette on suunniteltu helposti integroitavaksi erilaisiin toiminnanohjausjärjestelmiin ja kirjanpitojärjestelmiin. Nykyään tarjoamme integraatioita yli 40 eri ERP: lle ja uusia standardi-integraatioita lisätään jatkuvasti.

Paletella on maailmanlaajuisesti yli 2500 asennettua asiakasta, jotka kaikki ovat yhteydessä yhteen tai useampaan ERP-, osto- tai kirjanpitojärjestelmään.

Palette-ratkaisu toimii kaikilla aloilla

Rakennusala

Paletten ostolaskujen käsittelyratkaisu on ideaalinen rakennusalalle, sillä ratkaisu on suunniteltu alusta asti ostolaskuja varten. 

Palette sisältää joustavia mahdollisuuksia hyväksynnän työnkululle, automaattisen laskujen käsittelyn ja täydellisen laskulokin.

Tilitoimisto

Tilitoimistoilla on ainutlaatuisia tarpeita ostolaskujen työnkululle ja erilaisten vaatimusten täyttämistä varten.

Palette tuo tilitoimistojen ostolaskuprosessit skaalautuvaan pilvipalveluun – ja yritykset saavat käyttöönsä edistyneen ostolaskujen käsittelyratkaisun.

Kiinteistöala

Kiinteistöalan ammattilaiset kohtaavat ostolaskuprosessin osalta useita ainutlaatuisia haasteita 

Kehitimme ensimmäisen ostolaskujen käsittelyratkaisumme kiinteistöyhtiön pyynnöstä. Nykyään järjestelmää käyttää yli 300 asiakasta kiinteistöalalla.

Palveluala

Palveluala hyödyntää kovaa tahtia mobiilisovelluksia ja verkkopalveluita sekä vastaa asiakkaiden nopeasti muuttuviin tarpeisiin

– joten miksi et vaatisi samaa ostolaskujen käsittelyratkaisulta?

Tuotantoala

Tuotantoalalla on useita ostolaskuprosesseihin liittyviä haasteita

Poista manuaalinen tietojen syöttö, vähennä toistuvia ja hitaita tehtäviä sekä nopeuta hyväksynnän työnkulkua. Vältä maksuviivästyksiä ja pidä hyvät suhteet toimittajiin.

Kaupanala

Tukku- ja vähittäiskaupan ostoreskontraprosesit kohtaavat monia ainutlaatuisia haasteita.

Käsiteltävien laskujen määrä on suuri – samoin toimittajien määrä. Jälleenmyyjien on oltava nopeita ja reagoitava uusiin markkinatrendeihin.

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen?

Kerro mitä ongelmia haluaisit ratkaista