Ostolaskujen käsittelyn automaatio tilitoimistoille

Tilitoimistoilla on ainutlaatuisia tarpeita ostolaskujen työnkululle ja erilaisten vaatimusten täyttämistä vartenkuten koko prosessin tarkastettavuuden varmistaminen.

250,000+ Käyttäjää

Yli 2,500 asiakasta maailmanlaajuisesti

Tehostettu ostolaskuprosessi

Palette tuo tilitoimistojen ostolaskuprosessit pilvipalveluun.

Käsittele ostolaskuja Paletten skaalautuvassa pilvipalvelussa. Palette tuo työntekijöillenne kaikkialla organisaatiossa uuden sukupolven ostolaskujen käsittelyratkaisun, korkean automaatiotason sekä näkyvyyttä ja tehokkuutta.

Paletten avulla voitte eliminoida manuaalisia prosesseja, vähentää aikaa vieviä tehtäviä ja nopeuttaa asiakkaiden ostolaskujen kiertoaikojaVältä maksuviivästyksiä ja pidä hyvät suhteet toimittajiin. 

Kaikki asiakkaanne yhdellä alustalla

Paletten ostolaskujen käsittelyratkaisussa on liitäntä markkinoiden suosituimpiin ERP- ja kirjanpitojärjestelmiin.

Hallitse kaikkia asiakkaidesi ostolaskuprosesseja yhdellä alustalla, riippumatta siitä, mitä kirjanpito-ohjelmistoa he käyttävät.

Muokattavat hyväksynnän työnkulut

Mukauta hyväksynnän työnkulut kunkin asiakkaan tarpeen mukaan.

Yksi käyttäjätili

Hallitse kaikkien asiakkaiden ostolaskujen käsittelyä yhdellä käyttäjätilillä.

Automaattiset muistutukset

Järjestelmä luo automaattisesti muistutuksia laskujen hyväksyjille, mikä todella tehostaa kuun lopun prosesseja.

Älykäs täsmäytys

Täsmäytä ostolaskut ostotilauksiin ja sopimuksiin. Tehokas täsmäysmoottorimme täsmää satoja rivejä sekunneissa – mikä säästää tiimillesi paljon aikaa. 

Laskutietojen tuonti

Palette vastaanottaa laskuja kaikissa muodoissa: kuten verkkolaskuina, pdf-laskuina ja paperilaskuina. Laskutustiedot tunnistetaan ja laskun kuva näkyy järjestelmässä. 

Tehokas hyväksynnän työnkulku

Järjestelmä lähettää laskut ennalta määritettyyn hyväksynnän työnkulkuun. Hyväksyjät voivat tarkistaa ja allekirjoittaa laskuja tietokoneelta, tabletilta tai älypuhelimelta. Tarvitset vain Internet-yhteyden.

Olemme täällä auttamassa

Paletella on asiakasportaali, joka sisältää oppaita ja ohjevideoita tiimillesi. Palettella on myös globaali tukitiimi ja autamme sinua paikallisella kielellä.

Säilytä ja tarkista

Laskut ja laskutapahtumien historia on helposti löydettävissä.

Case: Technopolis ottaa Paletten käyttöön kaikissa toimipisteissään 7 eri maassa

Technopolis vuokraa ja hallinnoi korkealaatuisia työympäristöjä. Technopolis tehostaa ostolaskujen käsittelyä, sekä nostaa prosessin automaatioastetta osana merkittävää Business Platform uudistusta. Tulevaisuudessa Technopolis tulee käsittelemään kaikki ostolaskunsa Paletten kautta – riippumatta siitä missä maassa toiminta sijaitsee.

Tehosta organisaatiotasi

Täysin automatisoitu ostolaskuprosessi voi tarjota dramaattisia parannuksia toiminnallesi ja loppuasiakkaillesi. Vapauta aikaa konsultteillesi ja lisää asiakkaiden määrää lisäämättä työntekijöitä.   

Saavuta täysi hallinta ostolaskuista, aina niiden saapumisesta, tiliöintiin ja maksamiseen. Kaikki laskut ovat näkyvissä ja hallittavissa hallintapaneelissa. Laskut ovat helposti löydettävissä – myös maksamisen jälkeen.  

Lisää automaatiota? Ehdottomasti: 

Vie ostolaskujen käsittelyn automaatio uudelle tasolle ostotilaustäsmäytyksen, hankintojen ja kokonaisen hankinnasta maksuun -ratkaisun avulla 

Palette integroituu järjestelmiinne

Palette on suunniteltu helposti integroitavaksi erilaisiin toiminnanohjausjärjestelmiin ja kirjanpitojärjestelmiin. Nykyään tarjoamme integraatioita yli 40 eri ERP: lle ja uusia standardi-integraatioita lisätään jatkuvasti.

Palettella on maailmanlaajuisesti yli 2500 asiakasta, jotka kaikki ovat yhteydessä yhteen tai useampaan ERP-, osto-, tai kirjanpitojärjestelmään.

Palette integroituu järjestelmiinne

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen?

Kerro mitä ongelmia haluaisit ratkaista