Vahvista ostoreskontratiimiä

Ostoreskontra on kaikkien ostolaskujen keskus. Ostolaskujen käsittely voi olla erittäin manuaalista ja toistuvaa työtä, joka vaatii huomiota yksityiskohtiin. Ilman erinomaista ostolaskujen käsittelyyn tarkoitettua automaatiojärjestelmää osasto hukkuu työhön – ja ehkä myös paperiin.

250,000+ Käyttäjää

Yli 3,500 asiakasta maailmanlaajuisesti

Nopeuta hyväksynnän työnkulkuja

Yli 250 000 Palette-käyttäjän myötä ymmärrämme tiimisi kamppailun.

Automatisoimalla ostolaskujen käsittelyä Paletten avulla, saat täyden hallinnan prosessista ja tehokkaan automatisoinnin ostolaskuillenne – aina niiden saapumisesta tiliöintiin ja maksamiseen.

Paletten ostolaskujen käsittelyratkaisun avulla kaikki saapuvat laskut kerätään yhteen paikkaan. Vastaanota verkkolaskuja tai digitalisoi ja tulkitse paperilaskuja edistyneellä OCR-tekniikalla. Ennalta asetetut täsmäytys-, tiliöinti- ja työnkulkusäännöt määrittävät, miten lasku käsitellään organisaatiossasi – mikä säästää osastollesi valtavasti aikaa ja rajoittaa tarvittavia kosketuspisteitä.

Käyttäjäystävällinen järjestelmä

Paletten avulla koko organisaatio saa käyttöönsä helppokäyttöisen ja intuitiivisen järjestelmän, ja pystyy vauhdittamaan ostolaskujen käsittelyä hyväksymällä kuluja missä vain matkapuhelimella, selaimella tai sähköpostilla.

Automatisoi prosessia

Ennalta asetetut täsmäytys-, tiliöinti- ja työnkulkusäännöt määrittävät, miten lasku käsitellään organisaatiossasi – mikä säästää valtavasti aikaa ja rajoittaa tarvittavia kosketuspisteitä.

Helppo laskuhaku

Kaikki laskut on helppo löytää Palettesta niiden tilasta riippumatta. Tieto siitä, onko tietty lasku odottamassa hyväksyntää, löytyy vain napsautuksen päästä.

Automaattiset muistutukset

Järjestelmä luo automaattisesti muistutuksia laskujen hyväksyjille, mikä todella tehostaa kuun lopun prosesseja.

Etäyhteys

Selainpohjaiseen käyttöliittymään on helppo pääsy mistä vain. Hyväksy laskut helposti älypuhelimella tai tabletilla.

Tehokas hyväksynnän työnkulku

Järjestelmä lähettää laskut ennalta määritettyyn hyväksynnän työnkulkuun. Hyväksyjät voivat tarkistaa ja hyväksyä laskuja tietokoneelta, tabletilta tai älypuhelimelta. Tarvitset vain Internet-yhteyden.

Älykäs täsmäytys ja tiliöinti

Täsmäytä toimittajalaskut sisäisiin tai ulkoisiin ostotilauksiin ja sopimuksiin. Älykäs esitiliöinti säästää tiimillesi paljon aikaa.

Hankintojen hallinta

Paletten hankinnasta maksuun -ratkaisussa voi luoda myös ostotilauksia. Paranna ostoprosessien tehokkuutta ja lisää organisaation kustannustietoisuutta.

Meillä oli osaava konsultti ja oma ostoreskontratiimi, joka mahdollisti laajat, monipuoliset koulutukset koko organisaatiolle. Sovellus on myös helppokäyttöinen ja se omalta osaltaan helpotti tiedon omaksumista.

Hartela valitsi Paletten Hankinnasta maksuun -ratkaisun

Hartela on suomalainen vuonna 1942 perustettu perheyhtiö, joka työllistää noin 600 rakentamisen ammattilaista. Hartela on rakentanut koteja, toimitiloja ja alueita jo yli 75 vuotta.

Vahvista ostoreskontratiimiäsi

Ottamalla käyttöön nykyaikaisen ratkaisun ostolaskujen käsittelyyn, autat ostoreskontratiimiäsi vähentämään toistuvia ja aikaa vieviä tehtäviä. Vapauta resursseja ja hanki enemmän aikaa mielekkäisiin ja lisäarvoa tuottaviin tehtäviin!

On suuri etu kerätä kaikki saapuvat laskut yhteen paikkaan. Paletten ratkaisussa kaikki laskut on helppo löytää (kyllä, tiedämme, että se voi olla kamppailua ERP-järjestelmässäsi), myös maksamisen ja arkistoinnin jälkeen.

Lisää automaatiota, ehdottomasti:
Paletten avulla organisaatiosi voi aina nostaa automaatioastetta hankinnoilla, budjeteilla ja täydellä hankinnasta maksuun -ratkaisulla. Näin voit viedä ostolaskuprosessisi automaation uudelle tasolle.

Palette integroituu järjestelmiinne

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen?

Kerro mitä ongelmia haluaisit ratkaista