Talouspäällikkö – Vahvista organisaatiota Paletten avulla

Palette tuo työntekijöillenne kaikkialla organisaatiossa uuden sukupolven ostolaskujen käsittelyratkaisun, korkean automaatiotason sekä näkyvyyttä ja tehokkuutta.

250,000+ Käyttäjää

Yli 3,500 asiakasta maailmanlaajuisesti

Paranna talouskontrollia

Talouspäällikkönä tarvitset tarkkoja tietoja, jotta voit antaa parhaita ehdotuksia tulevaisuuden taloussuunnittelua ja budjetointia varten. Ilman tehokasta ostolaskujen käsittelyratkaisua, käytät aikaasi useiden laskentataulukoiden ja hajanaisten sähköpostiviestien läpikäyntiin. Kuluraporttien luominen ja analysointi saattavat olla suorastaan taistelua, ja organisaation tulevia kuluja on vaikea ennakoida.

Palette antaa sinulle täydellisen näkyvyyden ostolaskuihin ja kuluihin sekä oikeat työkalut ajantasaisten ja tarkkojen tietojen raportointiin ja analysointiin

Paletten avulla kuukauden päätökseen vaadittavat toimet ja raporttien kerääminen tapahtuvat yhdestä keskitetystä paikasta. Tieto on tarkkaa ja helposti ladattavissa, jolloin voit sanoa hyvästit työläille ja ei-lisäarvoa tuottaville vaiheille.

Vapauta organisaation aikaa tärkeisiin tehtäviin

Paletten avulla voit olla varma, että koko organisaatiolla on käyttäjäystävällinen ja selainpohjainen ratkaisu ostolaskujen käsittelyyn ja hyväksymiseen, joka on helppo oppia ja jota voi käyttää mistä tahansa tietokoneella tai mobiilisti.

Tunnista mahdolliset pullonkaulat

Paletten raportointityökalun avulla on helppo saada yleiskatsaus kaikista laskuista. Tunnista mahdolliset pullonkaulat ajoissa ja vältä maksuviivästyksiä.

Tehokas hyväksynnän työnkulku

Järjestelmä lähettää kaikki saapuvat laskut ennalta määritettyyn hyväksynnän työnkulkuun.

Automaattiset muistutukset

Järjestelmä lähettää automaattisesti muistutuksia laskujen hyväksyjille hyvissä ajoin, mikä todella auttaa taloustiimiä kuukauden lopulla.

Helppo laskuhaku

Kaikki laskut on helppo löytää Palettesta niiden tilasta riippumatta. Tieto siitä, onko tietty lasku odottamassa hyväksyntää, löytyy vain napsautuksen päästä.

Automatisoitu ostolaskujen käsittely

Paletten avulla ostolaskujen käsittelyprosessi nopeutuu ja tehostuu. Paletten avulla saat lisää näkyvyyttä ja jäljitettävyyttä sekä tarkkoja tietoja.

Sopimusten hallinta ja toistuvat laskut

Täsmäytä toistuvat laskut automaattisesti sopimuksiin ja vastaanota muistutuksia, kun sopimuksia on aika uusia tai purkaa. Säilytä sopimuksia ja ota itselaskutus käyttöön.

Älykäs täsmäytys ja tiliöinti

Täsmäytä toimittajalaskut sisäisiin tai ulkoisiin ostotilauksiin ja sopimuksiin. Älykäs esitiliöinti säästää taloustiimille paljon aikaa.

Palette integroituu järjestelmiinne

Palette on suunniteltu helposti integroitavaksi erilaisiin toiminnanohjausjärjestelmiin ja kirjanpitojärjestelmiin. Nykyään tarjoamme integraatioita yli 40 eri ERP: lle ja uusia standardi-integraatioita lisätään jatkuvasti.

Automatisoinnin ansiosta pystymme keskittymään omaan toimintaamme ja kehittämään sitä edelleen. Haluamme olla työssämme innovatiivisia ja ketteriä. Edellytämme samaa myös omilta toimittajiltamme. Yhteistyö Paletten kanssa on sujunut hyvin ja arvostamme Paletten kykyä vastata tarpeisiimme nopeasti.

Pasi Vilhunen

CFO, Bravedo

Case: Bravedo kehittää toimintaansa Paletten ratkaisujen avulla

Bravedo on suomalainen, useilla työelämään liittyvillä toimialoilla vaikuttava yritysyhteisö. Bravedon liiketoiminnan voimakkaan kasvun vuoksi taloushallintoon tarvittiin automatisointia. Haasteena oli yhdistää kaikki yhtiöt samaan ratkaisuun ja saada toiminnalle selkeät pelisäännöt.

Saumaton integraatio ERP-järjestelmäänne

Kuinka ostolaskuautomaatio hyödyttää talouspäällikköä?

Vapauta resursseja ja vahvista talousorganisaatiota entisestään. Automatisoimalla ostolaskujen käsittelyä Paletten avulla, saat täyden hallinnan prosessista ja tehokkaan automatisoinnin ostolaskuillenne – aina niiden saapumisesta tiliöintiin ja maksamiseen.

Paletten ostolaskujen käsittelyratkaisun avulla kaikki saapuvat laskut kerätään yhteen paikkaan. Vastaanota verkkolaskuja tai digitalisoi ja tulkitse paperilaskuja edistyneellä OCR-tekniikalla. Ennalta asetetut täsmäytys-, tiliöinti- ja työnkulkusäännöt määrittävät, miten lasku käsitellään organisaatiossasi – mikä säästää talousosastolle valtavasti aikaa ja rajoittaa tarvittavia kosketuspisteitä.

Digitaalinen säilytys yksinkertaistaa tarkastusprosessia, koska kaikkia tapahtumia, laskuja ja kuitteja voidaan seurata ja jäljittää aikaleimoilla.

Lisää automaatiota, ehdottomasti:

Paletten avulla organisaatiosi voi aina nostaa automaatioastetta hankinnoilla, budjeteilla ja täydellä hankinnasta maksuun -ratkaisulla. Näin voit viedä ostolaskuprosessisi automaation uudelle tasolle.

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen?

Kerro mitä ongelmia haluaisit ratkaista