Webinaari:

Onko ostolaskujen käsittelyjärjestelmän vaihto ajankohtaista?

  • Tilaa nauhoite

Onko ostolaskujen käsittelyjärjestelmän vaihto ajankohtaista? Tässä webinaarissa esittelemme tämänpäivän ostolaskujen käsittelyjärjestelmän mahdollisuuksia ja annamme konkreettisia vinkkejä siihen, miten järjestelmän vaihtoprojektiin voi valmistautua. Tilaa webinaarin nauhoite sähköpostiisi.

Tervetuloa webinaariin!

Palettella on yli 20 vuoden kokemus yritysten ja organisaatioiden ostolaskujen käsittelyn nopeuttamisesta ja helpottamisesta – me myös haluamme tehdä siitä kaikin puolin miellyttävämpää kaikille. Ratkaisumme ovat keskittyneet 100% tarkkuudella tarjoamaan asiakkaidemme tarvitsemat ominaisuudet. Meillä on myös laajaa osaamista vaihtoprojekteista, sillä suurin osa uusista asiakkuuksistamme ovat vaihtoprojekteja.

Mikäli siis organisaatiossanne ostolaskujen käsittelyjärjestelmän vaihto on ajankohtaista, tämä webinaari on juuri teitä varten. Käymme läpi modernin järjestelmän ominaisuuksia ja annamme konkreettisia vinkkejä vaihtoprojektiin – jotka ovat ratkaisusta riippumattomia.

250,000+ Käyttäjää

Yli 2,500 asiakasorganisaatiota maailmanlaajuisesti

Voimakkaasti kasvava Forenom valitsi Paletten kansainväliseksi ratkaisukseen

Webinaarissa vastaamme seuraaviin kysymyksiin:

  • Miltä tämänpäivän ostolaskujen käsittelyjärjestelmä näyttää?
  • Miten vaihtoprojektiin voi valmistautua?

Kenelle webinaari on ajankohtaisin?

Webinaari on suunnattu lähtökohtaisesti talousjohdolle ja taloushallinnossa toimiville esimiehille sekä IT-johdolle, mutta uskomme että siitä on hyötyä kaikille ostolaskujen kanssa päivittäin työskenteleville ammattilaisille. Webinaari on maksuton.

Tilaa webinaarin nauhoite alla olevalla lomakkeella.

Tilaa webinaarinauhoite sähköpostiisi

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen?

Kerro mitä ongelmia haluaisit ratkaista