Webinaari:

Parhaat vinkit laskuautomaation nostoon

  • 15.4.2021
  • Kello 8.30-9.00

Tässä webinaarissa keskustelemme ostolaskuratkaisun käyttöönottoprojektista automaation näkökulmasta; Miten yritykset voivat huolehtia automaatiotason kehityksestä projektin jokaisessa vaiheessa, ja minkälaisia toimia laskuautomaatio vaatii projektijohdolta.

Parhaat vinkit laskuautomaation nostoon – Projektijohdon & Ratkaisun näkökulmasta

Tervetuloa Paletten ja Aderin yhteiswebinaariin 15.4.2021

Ostolaskujen automatisointi on yksi merkittävimmistä syistä, miksi yritykset vaihtavat ostolaskujen käsittelyratkaisua. Usein käytössä jo pitkään olleen ratkaisun automaatiomahdollisuudet tai käyttäjäkokemus eivät vastaa yritysten nykyisiä tarpeita. Automaatiotaso on kuitenkin monen asian summa, johon vaikuttavat niin yrityksen johdon päätökset kuin valitun ratkaisun ominaisuudet.

Tässä webinaarissa annamme konkreettisia vinkkejä siihen, kuinka ostolaskujen automaatiotasoa voidaan nostaa projektin eri vaiheissa – aina suunnitteluvaiheesta ratkaisun käyttöönoton jälkeiseen aikaan.

Parhaat vinkit laskuautomaation nostoon – Projektijohdon & Ratkaisun näkökulmasta
Parhaat vinkit laskuautomaation nostoon – Projektijohdon & Ratkaisun näkökulmasta

Webinaarissa vastaamme seuraaviin kysymyksiin:

  • Mistä laskuautomaatio muodostuu?
  • Miten laskuautomaatiota voidaan kehittää ratkaisun käyttöönottoprojektin eri vaiheissa?
  • Millaisia toimenpiteitä laskuautomaatio vaatii projektijohdolta?

Kenelle webinaari on ajankohtaisin?

Webinaari on suunnattu lähtökohtaisesti talousjohdolle ja taloushallinnossa toimiville esimiehille sekä IT-johdolle.

Ilmoittaudu webinaariin viimeistään 14.4.2021

Osallistu webinaariin: Parhaat vinkit laskuautomaation nostoon

Webinaari järjestetään 15.4.2021 kello 8.30-9.00
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.