Microsoft Dynamics NAV toiminnanohjausjärjestelmä

Tehosta ostolaskujen käsittelyä Paletten avulla. Palette integroituu yli 50 eri ERP-järjestelmään, myös Microsoft Dynamics NAV -järjestelmään.

NAV toiminnanohjausjärjestelmä ja Palette

Paletten ostolaskuautomaatio Microsoft Dynamics NAV (Navision) -järjestelmään on suunniteltu alusta lähtien ostolaskuja varten. Skaalautuva ratkaisu on suunniteltu alusta lähtien ostolaskuja varten, mutta mikäli haluatte nostaa automaatiotasoa, tarjoamme kokonaisvaltaisen hankinnasta maksuun -ratkaisun.

Palette tehostaa NAV-järjestelmään tekemäsi investoinnin tuottavuutta tarjoamalla henkilöstöllesi joustavat hyväksynnän työnkulut, automatisoidun laskujen käsittelyn, automatisoidun ostotilausten täsmäytyksen ja paljon muuta.

Ominaisuudet – Paletten ostolaskujen käsittelyjärjestelmä

Ostolaskujen hyväksynnän työnkulku

Palette automatisoi ostolaskujen käsittelyn ja integroituu saumattomasti Microsoft Dynamics Navision -järjestelmään

Palettessa kaikki laskut saapuvat yhteen paikkaan, josta ne lähetetään edelleen ennalta määriteltyyn hyväksymisen työnkulkuun. Palettessa on monipuoliset mahdollisuudet sääntöjen luomiselle. Palette myös lähettää automaattisia muistutuksia ostolaskujen hyväksyjille, mikä helpottaa talousorganisaatiota. Henkilöt, joilla on tarvittavat käyttöoikeudet, voivat hyväksyä laskun verkossa selaimen kautta tai mobiililaitteella.

Kun lasku on hyväksytty ja tiliöity – se voidaan siirtää ERP-järjestelmääsi maksua varten.

Ostotilausten täsmäytys

Paletten avulla kaikki laskut täsmäytetään automaattisesti vastaavan (sisäisen tai ulkoisen) ostotilauksen kanssa otsikko- tai rivitasolla. Kaikki täsmäävät laskut voidaan lähettää suoraan ERP-järjestelmään maksua varten – ilman manuaalista käsittelyä. Jos jokin tieto puuttuu tai on virheellistä, se voidaan lähettää oikealle hyväksyjälle korjattavaksi ja hyväksyttäväksi.

Toistuvaislaskut ja sopimukset

Paletten sopimusratkaisun avulla yrityksesi ei tarvitse käyttää aikaa saman laskun hyväksymiseen joka kuukausi. Järjestelmä täsmäyttää, tarkistaa ja käsittelee kaikki sopimuksiin liittyvät, toistuvaislaskut automaattisesti.

Toistuvaislaskujen summat saattavat vaihdella kuukaudesta toiseen. Esimerkiksi sähkölaskun summa ei ole täysin sama jokaisessa laskussa. Palettessa sopimuksille voidaan määrittää hyväksyttyjä poikkeamarajoja, mikä helpottaa ostolaskujen käsittelyä.

Navision ERP & Palette

Kestävä kehitys, tehokkuus ja näkyvyys ovat esimekkejä niistä myönteisistä vaikutuksista, joita toiminnanohjausjärjestelmä voi tuoda organisaation ostolaskujen käsittelyprosesseihin. Vaikka NAV toiminnanohjausjärjestelmä erottuu edukseen yksinäänkin, Microsoft Dynamics NAV -järjestelmän integroiminen ostolaskuautomaatio-ohjelmaan tuottaa paljon lisää hyödynnettävää potentiaalia.

Toiminnanohjausjärjestelmä yhdistettynä Paletten ostolaskuautomaatioon tarjoaa monenlaisia etuja eri tasoilla ja laajentaa toiminnanohjausjärjestelmän ydintoimintoja. Se virtaviivaistaa organisaation ostolaskujen käsittelyä Dynamics NAV -järjestelmässä ja luo automaattisen, joustavan ja älykkään Navision ERP -työnkulun.

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen?

Kerro mitä ongelmia haluaisit ratkaista