Microsoft Dynamics NAV
Tehosta ostolaskujen käsittelyä Paletten avulla. Palette integroituu yli 50 eri ERP-järjestelmään, myös Microsoft Dynamics NAV -järjestelmään.
Tehosta ostolaskujen käsittelyä Paletten avulla. Palette integroituu yli 50 eri ERP-järjestelmään, myös Microsoft Dynamics NAV -järjestelmään.
Paletten ostolaskuautomaatio Microsoft Dynamics Nav (Navision) -järjestelmään on suunniteltu alusta lähtien ostolaskuja varten. Skaalautuva ratkaisu on suunniteltu alusta lähtien ostolaskuja varten, mutta mikäli haluatte nostaa automaatiotasoa, tarjoamme kokonaisvaltaisen hankinnasta maksuun -ratkaisun.
Palette tehostaa NAV-järjestelmään tekemäsi investoinnin tuottavuutta tarjoamalla henkilöstöllesi joustavat hyväksynnän työnkulut, automatisoidun laskujen käsittelyn, automatisoidun ostotilausten täsmäytyksen ja paljon muuta.
Palette automatisoi ostolaskujen käsittelyn ja integroituu saumattomasti Microsoft Dynamics Navision -järjestelmään
Palettessa kaikki laskut saapuvat yhteen paikkaan, josta ne lähetetään edelleen ennalta määriteltyyn hyväksymisen työnkulkuun. Palettessa on monipuoliset mahdollisuudet sääntöjen luomiselle. Palette myös lähettää automaattisia muistutuksia ostolaskujen hyväksyjille, mikä helpottaa talousorganisaatiota. Henkilöt, joilla on tarvittavat käyttöoikeudet, voivat hyväksyä laskun verkossa selaimen kautta tai mobiililaitteella.
Kun lasku on hyväksytty ja tiliöity – se voidaan siirtää ERP-järjestelmääsi maksua varten.
Paletten avulla kaikki laskut täsmäytetään automaattisesti vastaavan (sisäisen tai ulkoisen) ostotilauksen kanssa otsikko- tai rivitasolla. Kaikki täsmäävät laskut voidaan lähettää suoraan ERP-järjestelmään maksua varten – ilman manuaalista käsittelyä. Jos jokin tieto puuttuu tai on virheellistä, se voidaan lähettää oikealle hyväksyjälle korjattavaksi ja hyväksyttäväksi.
Paletten sopimusratkaisun avulla yrityksesi ei tarvitse käyttää aikaa saman laskun hyväksymiseen joka kuukausi. Järjestelmä täsmäyttää, tarkistaa ja käsittelee kaikki sopimuksiin liittyvät, toistuvaislaskut automaattisesti.
Toistuvaislaskujen summat saattavat vaihdella kuukaudesta toiseen. Esimerkiksi sähkölaskun summa ei ole täysin sama jokaisessa laskussa. Palettessa sopimuksille voidaan määrittää hyväksyttyjä poikkeamarajoja, mikä helpottaa ostolaskujen käsittelyä.
Kestävä kehitys, tehokkuus ja näkyvyys – siinä vain muutama niistä myönteisistä vaikutuksista, joita toiminnanohjausjärjestelmä voi tuoda organisaation ostolaskujen käsittelyprosesseihin. Vaikka Navisionin kaltainen toiminnanohjausjärjestelmä erottuu edukseen yksinäänkin, Microsoft Dynamics NAV -järjestelmän integroiminen ostolaskuautomaatio-ohjelmaan tuottaa paljon lisää hyödynnettävää potentiaalia.
Toiminnanohjausjärjestelmä yhdistettynä Paletten ostolaskuautomaatioon tarjoaa monenlaisia etuja eri tasoilla ja laajentaa toiminnanohjausjärjestelmän ydintoimintoja. Se virtaviivaistaa organisaation ostolaskujen käsittelyä Dynamics NAV -järjestelmässä ja luo automaattisen, joustavan ja älykkään NAV-työnkulun.
Kerro mitä ongelmia haluaisit ratkaista