Oracle ERP

Paletten sähköinen ostolaskujen käsittelyjärjestelmä on helppokäyttöinen ja selainpohjainen. Käyttäjät oivaltavat nopeasti, miten laskuja tiliöidään ja hyväksytään.

Oracle toiminnanohjausjärjestelmä

Paletten ostolaskuautomaatio integroituu Oracle ERP -järjestelmään. Skaalautuva ratkaisu on suunniteltu alusta lähtien ostolaskuja varten, mutta mikäli haluatte nostaa automaatiotasoa, tarjoamme kokonaisvaltaisen hankinnasta maksuun -ratkaisun.

Palette tehostaa ERP SAP Oracle -järjestelmään tekemäsi investoinnin tuottavuutta tarjoamalla henkilöstöllesi joustavat hyväksynnän työnkulut, automatisoidun laskujen käsittelyn, automatisoidun ostotilausten täsmäytyksen ja paljon muuta.

Ominaisuudet – Ostolaskuautomaatio Oracle ERP

Ostolaskujen hyväksynnän työnkulku

Palette automatisoi ostolaskujen käsittelyn ja integroituu saumattomasti Oracle toiminnanohjausjärjestelmään.

Palettessa kaikki laskut saapuvat yhteen paikkaan, josta ne lähetetään edelleen ennalta määriteltyyn hyväksymisen työnkulkuun. Palettessa on monipuoliset mahdollisuudet sääntöjen luomiselle. Palette myös lähettää automaattisia muistutuksia ostolaskujen hyväksyjille, mikä helpottaa talousorganisaatiota.

Tarvitseeko lasku usean hyväksyjän? Se onnistuu. Paletten avulla lasku voidaan jakaa useisiin tiliöintiriveihin ja lähettää eri henkilöille. Henkilöt, joilla on tarvittavat käyttöoikeudet, voivat hyväksyä laskun verkossa selaimen kautta tai mobiililaitteella.

Kun lasku on hyväksytty – se voidaan siirtää Oracle ERP-järjestelmääsi maksua varten.

Ostotilausten täsmäytys

Paletten avulla kaikki laskut täsmäytetään automaattisesti vastaavan (sisäisen tai ulkoisen) ostotilauksen kanssa otsikko- tai rivitasolla. Kaikki täsmäävät laskut voidaan lähettää suoraan ERP-järjestelmään maksua varten – ilman manuaalista käsittelyä. Jos jokin tieto puuttuu tai on virheellistä, se voidaan lähettää oikealle hyväksyjälle korjattavaksi ja hyväksyttäväksi.

Toistuvaislaskut ja sopimukset

Paletten sopimusratkaisun avulla yrityksesi ei tarvitse käyttää aikaa saman laskun hyväksymiseen joka kuukausi. Järjestelmä täsmäyttää, tarkistaa ja käsittelee kaikki sopimuksiin liittyvät, toistuvaislaskut automaattisesti.

Toistuvaislaskujen summat saattavat vaihdella kuukaudesta toiseen. Esimerkiksi sähkölaskun summa ei ole täysin sama jokaisessa laskussa. Palettessa sopimuksille voidaan määrittää hyväksyttyjä poikkeamarajoja, mikä helpottaa ostolaskujen käsittelyä.

Hankinnasta maksuun

Palette + Oracle ERP

Saumattomuus, tehokkuus ja näkyvyys – siinä vain muutama niistä myönteisistä vaikutuksista, joita toiminnanohjausjärjestelmä voi tuoda organisaation ostolaskujen käsittelyprosesseihin. Vaikka Oraclen kaltainen toiminnanohjausjärjestelmä erottuu edukseen yksinäänkin, Oraclen ja Palette-ratkaisun integroiminen tuottaa paljon lisää hyödynnettävää potentiaalia.

Toiminnanohjausjärjestelmä yhdistettynä Paletten ostolaskuautomaatioon tarjoaa monenlaisia etuja eri tasoilla ja laajentaa toiminnanohjausjärjestelmän ydintoimintoja. Se virtaviivaistaa organisaation ostolaskujen käsittelyä ja luo automaattisen, joustavan ja älykkään Oracle E-Business Suite -työnkulun.

Palette-ratkaisu toimii kaikilla aloilla

Rakennusala

Paletten ostolaskujen käsittelyratkaisu on ideaalinen rakennusalalle, sillä ratkaisu on suunniteltu alusta asti ostolaskuja varten. 

Palette sisältää joustavia mahdollisuuksia hyväksynnän työnkululle, automaattisen laskujen käsittelyn ja täydellisen laskulokin.

Tilitoimisto

Tilitoimistoilla on ainutlaatuisia tarpeita ostolaskujen työnkululle ja erilaisten vaatimusten täyttämistä varten.

Palette tuo tilitoimistojen ostolaskuprosessit skaalautuvaan pilvipalveluun – ja yritykset saavat käyttöönsä edistyneen ostolaskujen käsittelyratkaisun.

Kiinteistöala

Kiinteistöalan ammattilaiset kohtaavat ostolaskuprosessin osalta useita ainutlaatuisia haasteita 

Kehitimme ensimmäisen ostolaskujen käsittelyratkaisumme kiinteistöyhtiön pyynnöstä. Nykyään järjestelmää käyttää yli 300 asiakasta kiinteistöalalla.

Palveluala

Palveluala hyödyntää kovaa tahtia mobiilisovelluksia ja verkkopalveluita sekä vastaa asiakkaiden nopeasti muuttuviin tarpeisiin

– joten miksi et vaatisi samaa ostolaskujen käsittelyratkaisulta?

Tuotantoala

Tuotantoalalla on useita ostolaskuprosesseihin liittyviä haasteita

Poista manuaalinen tietojen syöttö, vähennä toistuvia ja hitaita tehtäviä sekä nopeuta hyväksynnän työnkulkua. Vältä maksuviivästyksiä ja pidä hyvät suhteet toimittajiin.

Kaupanala

Tukku- ja vähittäiskaupan ostoreskontraprosesit kohtaavat monia ainutlaatuisia haasteita.

Käsiteltävien laskujen määrä on suuri – samoin toimittajien määrä. Jälleenmyyjien on oltava nopeita ja reagoitava uusiin markkinatrendeihin.

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen?

Kerro mitä ongelmia haluaisit ratkaista