Paletten ratkaisun käyttöönotto ja tuki

Hyödynnä kokemustamme! Olemme toteuttaneet yli 2 000 käyttöönottoprojektia, ja voimme antaa neuvoja sekä tukea projektin eri vaiheissa.

Palettella oli selkeä ja realistinen projektisuunnitelma, ja kaikesta huomasi, että he olivat toteuttaneet yhtä suuria ja vaativia projekteja aiemminkin.

Eva Petré Rege, ostoreskontrapäällikkö, Coor Service Management

Palette stöttar dig genom hela implementationen

Palette tukee yritystäsi käyttöönoton eri vaiheissa

Kun teet sopimuksen Paletten kanssa, varaamme saman tien tarvittavat resurssit projektitiimistämme. Käymme projektimallin läpi yhdessä yrityksesi kanssa ja laadimme suunnitelman käyttöönoton parhaasta toteuttamistavasta organisaatiosi tarpeiden ja vaatimusten mukaisesti. Jokaiseen projektiin nimitetään tarvittavat resurssit ja osaaminen, kuten projektipäällikkö, sovelluskonsultti ja tekniset asiantuntijat. Projektiin sisältyy aina käyttäjien ja järjestelmänvalvojien koulutus.

Globaali käyttöönotto

Monet Paletten asiakkaista ovat kansainvälisiä yrityksiä, joilla on toimipaikkoja eri maissa. Tarjoamme mielellämme tietämystämme ja kokemustamme globaaleihin projekteihin. Järjestelmästä toiseen siirtyminen on usein oiva tilaisuus käydä läpi sisäiset prosessit ja määritellä, miten niitä voidaan muuttaa ja parantaa. Tässäkin projektipäällikkömme voivat tarjota arvokasta apua parhaiden käytäntöjen ja aiempien kokemusten perusteella.

Ota huomioon nämä asiat:

  • Automatisoi ensimmäiseksi ostolaskujen käsittely
  • Lisää prosessiin sen jälkeen muita vaiheita (sopimukset, hankinta)
  • Käy läpi yrityksesi sisäiset prosessit
  • Hyödynnä toimittajan projektikokemusta
  • Ole realistinen ja varaa tarvittavat sisäiset resurssit

Miksi Palette?

Parempi saavutettavuus

Ratkaisuumme on helppo pääsy myös toimiston ulkopuolella. Hyväksy laskut tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

Tehokkaammat prosessit

Moderni ja tehokas ostolaskujen käsittelyjärjestelmä vähentää kustannuksia ja jättää enemmän aikaa muulle.

Parempi kontrolli

Välitön kontrolli kaikista laskuista niiden tilasta riippumatta mahdollistaa hyvän yleiskuvan, nopeamman työnkulun ja sujuvan täsmäytyksen.

Lokal support

Globaali organisaatio, paikallinen tuki

Paletten käyttäjätuessa työskentelee kokenutta henkilöstöä, joka toimii ratkaisujemme parissa kokoaikaisesti. Osaava henkilöstömme tarjoaa laadukasta tukea sekä puhelimitse että sähköpostitse. Tarjoamme tällä hetkellä tukea ruotsin, englannin, suomen, norjan ja tanskan kielillä. Voit itse valita, millä kielellä haluat asioida tukitiimimme kanssa. Koska koko kehitysosastomme sijaitsee Ruotsissa, tukitiimi ja kehittäjät voivat tehdä läheistä yhteistyötä. Tästä on merkittävästi etua monimutkaisissa ongelmatilanteissa.

Lisäapua Customer Service Manager -palvelulla

Tarvitsetko asiantuntevia neuvoja Paletten ratkaisun optimaaliseen hyödyntämiseen tai ylimääräisen resurssin avuksi järjestelmän konfigurointiin? Customer Service Manager (CSM) -palvelumme kautta saat käyttöösi kokeneen järjestelmäasiantuntijan, jolla on syvällinen tietämys Palettesta ja ratkaisun optimaalisesta hyödyntämisestä. Lue lisätietoja CSM-palvelusta täältä.

Lisää Paletten tuesta