Kuinka sähköinen laskujen käsittelyratkaisu toimii?

Yksinkertaista ja tehosta laskujen käsittelyä. Lue kuinka nykyaikainen sähköinen laskujen käsittelyratkaisu toimii ja mitä tehostamishyötyjä se tarjoaa.

Laskujen käsittelyn automatisointi sujui helposti

Erik Råberg, System owner Attendolta

Elektronisk fakturahantering

Laskujen helppo vastaanotto

Saat laskut mukaan työnkulkuun valitsemalla jonkin seuraavista kolmesta vaihtoehdosta:

Skannauskeskus

Jos valitset skannauskeskuksen, saat uuden laskutusosoitteen. Pyydä toimittajia lähettämään uuteen osoitteeseen sekä paperi- että PDF-laskut. Skannauskeskus avaa lähetykset, skannaa ja tulkitsee laskutiedot, sekä huolehtii siitä, että lasku siirtyy sähköiseen laskujen käsittelyjärjestelmään tiliöitäväksi ja hyväksyttäväksi.

Skannaus itse

Yrityksesi voi myös skannata laskut itse ja lähettää ne tiettyyn sähköpostiosoitteeseen. Laskutiedot tulkitaan automaattisesti ja toimitetaan Paletteen. Voit pyytää toimittajia lähettämään laskut PDF-muodossa sähköpostiosoitteeseesi, niin sinun ei tarvitse käsitellä paperilaskuja.

Verkkolasku

Edeltäviä vaihtoehtoja voi täydentää myös verkkolaskuilla. Sähköisessä laskujen käsittelyratkaisussamme voit tarkistaa, mitkä toimittajat pystyvät lähettämään EDI-laskuja, ja siirtyä paperilaskuista automaattisesti verkkolaskuihin.

 

 

Elektronisk fakturahantering - så funkar det

Laskujen käsittely Palettessa

Kun laskutiedot ovat järjestelmässä, ne seuraavat ennalta määrättyä työnkulkua.

Hyväksyntä

Kirjaudu Paletteen tietokoneella tai mobiililaitteella. Järjestelmässä lasku täsmäytetään oikean toimittajan kanssa, tiliöidään ja hyväksytään. Järjestelmä määritetään yrityksesi hyväksyntäsääntöjen mukaisesti. Lasku voidaan jakaa useisiin tiliöintiriveihin ja lähettää eri henkilöille. Henkilöt, joilla on tarvittavat käyttöoikeudet, voivat hyväksyä laskun verkossa selaimen kautta tai mobiililaitteella.

Automaattinen tiliöinti

Suuri osa tiliöintityöstä on automatisoitavissa. Voimme lukea laskun tiedot ja antaa tiliöintiehdotuksia, jotka yrityksesi voi hyväksyä tai joita voi tarvittaessa muuttaa.

Helppo hakutoiminto

Laskujen tilaa on helppo seurata, ja erilaisia raportteja voi tuottaa vaivattomasti. Kaikki laskut tallennetaan sähköisessä muodossa, joten ne ovat myös haettavissa järjestelmästä.

Laskujen käsittely pilvipalvelussa

Miksi Palette?

Parempi saavutettavuus

Ratkaisuumme on helppo pääsy myös toimiston ulkopuolella. Hyväksy laskut tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

Tehokkaammat prosessit

Moderni ja tehokas ostolaskujen käsittelyjärjestelmä vähentää kustannuksia ja jättää enemmän aikaa muulle.

Parempi kontrolli

Välitön kontrolli kaikista laskuista niiden tilasta riippumatta mahdollistaa hyvän yleiskuvan, nopeamman työnkulun ja sujuvan täsmäytyksen.

Integration till ekonomisystemet

Integrointi taloushallinnon järjestelmiin

Paletten laskujen käsittelyjärjestelmä on täysin integroitavissa yrityksesi nykyisiin taloushallinnon järjestelmiin. Näin Palettessa tehtävät toiminnot päivittyvät automaattisesti taloushallinnon järjestelmiin ilman manuaalisia toimia.

Haemme myös muista järjestelmistä automaattisesti tarvittavat asetukset esimerkiksi toimittajarekisteriä, tilikarttaa ja valuuttoja varten, jotta laskut voidaan viedä kirjanpitoon.

lasku maksetaan taloushallinnon järjestelmästä

Kun lasku on tiliöity ja valmiina Palettessa, se siirretään taloushallintojärjestelmään maksettavaksi.