Ostolaskujen käsittely - Pilvipalvelu

Sähköinen ostolaskujen käsittely -pilvipalvelu on helppo ja nopea ottaa käyttöön.

Pilvipalvelu

Ostolaskujen käsittely pilvipalvelussa

Pilvipalvelu tuo useita hyötyjä. SaaS (Software as a Service) -ratkaisun edut tulevat esiin etenkin tuottavuudessa, tietoturvallisuudessa ja kustannustehokkuudessa, mikä selittää niiden suosiot.

Useimmat asiakkaamme valitsevat ostolaskujen käsittelyn nykyisin pilvipalveluna perinteisen paikallisen asennuksen sijaan. Nykyaikaisilla pilvipalveluilla on monia hyötyjä. Asiakkaiden ei tarvitse investoida laitteisiin eikä maksaa alussa suuria lisenssimaksuja. Sen sijaan he saavat joustavan tilauspohjaisen palvelun, jonka kiinteä kuukausimaksu määräytyy laskumäärän mukaan. Liiketoiminnan kasvaessa nykyistä ratkaisua on helppo skaalata. Pilvipalvelu on myös helppo ottaa käyttöön ja sen aloituskustannukset ovat matalat, mikä tekee siitä houkuttelevan vaihtoehdon.

Pilvipalvelu on Nopea ja helppo ottaa käyttöön

Pilvipalvelu voidaan ottaa käyttöön vaivattomasti, eikä ylimääräisiä IT-resursseja tarvita. Käymme yhdessä läpi, millaisen järjestelmän yrityksesi tarvitsee. Jos olet epävarma, voimme auttaa ja antaa neuvoja sekä suosituksia parhaista käytännöistä. 25 vuoden kokemuksella tiedämme mikä toimii ja millaiset ratkaisut tuovat asiakkaille parhaat tehostamishyödyt.

Kun järjestelmä on otettu käyttöön, henkilöstö voi vaivattomasti kirjautua sisään ja hyväksyä laskuja. Nykyaikainen käyttöliittymä on helppokäyttöinen, eikä erityistä käyttökoulutusta tarvita.

Attendon työntekijät hallitsevat hoitotyön loistavasti, mutta emme voi vaatia heiltä myös tietoteknistä asiantuntemusta. Palette helpottaa ongelmien ratkaisemista. Järjestelmä ilmoittaa mahdollisista virheistä.

Erik Råberg, järjestelmävastaava, Attendo Ruotsi

Pilvipalvelu

Ostolaskujen käsittely -ratkaisun 5 tärkeintä etua (asiakkaittemme mukaan):

  • Aikaa säästyy merkittävästi
  • Hyväksyntätyönkulkua on helpompi hallita
  • Laskut eivät jää huomaamatta
  • Manuaalinen työ taloushallinnossa vähenee
  • Järjestelmä on kaikille helppokäyttöinen
Pilvipalvelu

Pilvipalvelu taka paremman suorituskyvyn

Voimme toimittajana taata yrityksellesi paremman suorituskyvyn, jos valitset standardoidun pilvipalvelumme. Tällöin me hallinnoimme ohjelmistoa ja tallennusalustaa sekä niiden yhteistoimintaa. Tekniset asiantuntijat pitävät järjestelmän toiminnassa sekä huolehtivat ylläpidosta ja päivityksistä. Näin yritys voi keskittyä omaan toimintaansa.

Pilveen tallentaminen on turvallista ja kustannustehokasta

Pilvipalvelu on myös siltä kannalta tietoturvallinen vaihtoehto, että tarjoajilla on yleensä enemmän resursseja investoida järjestelmän tietoturvaan, varmuuskopiointiin ja ylläpitoon kuin mihin pienillä ja keskisuurilla yrityksillä on varaa, jos ne päättävät tallentaa tietoja paikallisesti omille palvelimilleen.

Tutustu myös muihin ratkaisuihimme
Lue lisää:

Sopimukset

Yksinkertaista sopimusten hallinnointia. Täsmäytä toistuvaislaskut sopimuksiin ja vastaanota automaattisia muistutuksia sopimusten uusimisesta.

Hankinnat

Ota kustannukset kontrolliin jo ennen niiden syntymistä! Tämä on mahdollista, kun tilaukset tehdään samassa järjestelmässä, jossa ostolaskut käsitellään.

Ostolaskujen kierrätys

Automatisoi ostolaskut ja säästä merkittävästi aikaa. Järjestelmä täsmäyttää laskut, hyväksyntä voidaan tehdä mobiililaitteelta ja vain poikkeamat käsitellään manuaalisesti.

Ostotilaustäsmäytys

Automaattisen ostotilaustäsmäytyksen myötä monet manuaaliset vaiheet häviävät samalla kun kontrolli kasvaa. Yhdistä laskut suoraan ostotilauksiin ja määritä säännöt poikkeamien hyväksynnälle.

Verkkolaskut

Automatisoi laskujenkäsittely verkkolaskun tai skannauspalvelun avulla. Pageron avulla saavutat 2,5 miljoonaa yritystä.

Kustannusten hallinta

Paletten laskujenkäsittelyratkaisun sisältämien tietojen avulla voit luoda reaaliaikaisia ​​raportteja kustannuksista, toimittajista ja maksuista. Saat yhtenäisen kuvan tilasta, työnkuluista ja tärkeistä tunnusluvuista. Tunnista organisaation pullonkaulat ja mahdollisuudet kustannustehokkuuden lisäämiseen.

Miksi Palette?

Parempi saavutettavuus

Ratkaisuumme on helppo pääsy myös toimiston ulkopuolella. Hyväksy laskut tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

Tehokkaammat prosessit

Moderni ja tehokas ostolaskujen käsittelyjärjestelmä vähentää kustannuksia ja jättää enemmän aikaa muulle.

Parempi kontrolli

Välitön kontrolli kaikista laskuista niiden tilasta riippumatta mahdollistaa kokonaisuuden hallinnan , nopeamman työnkulun ja sujuvan täsmäytyksen.