Sähköinen ostolaskujen käsittely

Tehokasta ostolaskujen käsittelyä. Vastaanota laskutiedot sähköisessä muodossa ja käsittele ne Paletten avulla.

Tie tehokkaampaan työskentelyyn

Pienemmät kustannukset

Nykyaikainen ja pilvipohjainen laskujen käsittelyjärjestelmä alentaa kustannuksia jopa 80% ja säästää aikaa muille asioille.

Nopeampi työnkulku

Palette virtaviivaistaa koko työnkulun ostolaskun saapumisesta sen tiliöintiin, hyväksyntään ja taloushallinnon järjestelmään rekisteröintiin.

Hyväksy laskut verkossa

Järjestelmämme mahdollistaa käytön helposti myös toimiston ulkopuolella. Hyväksy laskut tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

Tervetuloa Paletten webinaariin: 5 askelta kohti täydellistä ostolaskuprosessia 22.10.2020 kello 8.30-9.00

Tervetuloa webinaariin: 5 askelta kohti täydellistä ostolaskuprosessia!

Webinaari järjestetään to 22.10.2020 kello 8.30-9.00

Lue lisää ja ilmoittaudu!

Lue lisää ja ilmoittaudu!
Sähköinen laskujen käsittely

Sähköinen ostolaskujen käsittely: laskutietojen vastaanotto

Sähköinen ostolaskujen käsittely edellyttää, että myös paperiser laskut muunnetaan sähköiseen muotoon. Laskutiedot saadaan sähköiseen muotoon valitsemalla jonkin seuraavista kolmesta vaihtoehdosta:

Skannauskeskus

Jos valitset skannauskeskuksen, saat uuden laskutusosoitteen. Pyydä toimittajia lähettämään uuteen osoitteeseen sekä paperi- että PDF-laskut. Skannauskeskus avaa lähetykset, skannaa ja tulkitsee laskutiedot, sekä huolehtii siitä, että lasku siirtyy sähköiseen laskujen käsittelyjärjestelmään tiliöitäväksi ja hyväksyttäväksi.

Skannaus itse

Yrityksesi voi myös skannata ostolaskut itse ja lähettää ne tiettyyn sähköpostiosoitteeseen. Laskutiedot tulkitaan automaattisesti ja toimitetaan Paletteen. Voit pyytää toimittajia lähettämään laskut PDF-muodossa sähköpostiosoitteeseesi, niin sinun ei tarvitse käsitellä paperilaskuja.

Verkkolasku

Edeltäviä vaihtoehtoja voi täydentää myös verkkolaskuilla. Sähköisessä ostolaskujen käsittelyratkaisussamme voit tarkistaa, mitkä toimittajat pystyvät lähettämään EDI-laskuja, ja siirtyä paperilaskuista automaattisesti verkkolaskuihin.

 

Sähköinen laskujen käsittely

Ostolaskujen käsittely Palettessa

Kun ostolaskujen tiedot ovat järjestelmässä, ne seuraavat ennalta määrättyä työnkulkua.

Hyväksyntä

Kirjaudu Paletteen tietokoneella tai mobiililaitteella. Järjestelmässä ostolasku täsmäytetään oikean toimittajan kanssa, tiliöidään ja hyväksytään. Järjestelmä määritetään yrityksesi hyväksyntäsääntöjen mukaisesti. Lasku voidaan jakaa useisiin tiliöintiriveihin ja lähettää eri henkilöille. Henkilöt, joilla on tarvittavat käyttöoikeudet, voivat hyväksyä laskun verkossa selaimen kautta tai mobiililaitteella.

Automaattinen tiliöinti

Suuri osa tiliöintityöstä on automatisoitavissa. Voimme lukea ostolaskun tiedot ja antaa tiliöintiehdotuksia, jotka yrityksesi voi hyväksyä tai joita voi tarvittaessa muuttaa.

Helppo hakutoiminto

Ostolaskujen tilaa on helppo seurata, ja erilaisia raportteja voi tuottaa vaivattomasti. Kaikki laskut tallennetaan sähköisessä muodossa, joten ne ovat myös haettavissa järjestelmästä.

Katso referenssivideo:
Technopolis valitsi Palette Softwaren toimittamaan ostolaskujen käsittelyratkaisun

Asiakkaamme kertovat
Integration till ekonomisystemet

Integrointi taloushallinnon järjestelmiin

Paletten laskujen käsittelyjärjestelmä on täysin integroitavissa yrityksesi nykyisiin taloushallinnon järjestelmiin. Näin Palettessa tehtävät toiminnot päivittyvät automaattisesti taloushallinnon järjestelmiin ilman manuaalisia toimia.

Haemme myös muista järjestelmistä automaattisesti tarvittavat asetukset esimerkiksi toimittajarekisteriä, tilikarttaa ja valuuttoja varten, jotta laskut voidaan viedä kirjanpitoon.

Lasku maksetaan taloushallinnon järjestelmästä

Kun ostolasku on tiliöity ja valmiina Palettessa, se siirretään taloushallintojärjestelmään maksettavaksi.

 

 

Miksi Palette?

Parempi saavutettavuus

Ratkaisuumme on helppo pääsy myös toimiston ulkopuolella. Hyväksy laskut tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

Tehokkaammat prosessit

Moderni ja tehokas ostolaskujen käsittelyjärjestelmä vähentää kustannuksia ja jättää enemmän aikaa muulle.

Parempi kontrolli

Välitön kontrolli kaikista laskuista niiden tilasta riippumatta mahdollistaa kokonaisuuden hallinnan , nopeamman työnkulun ja sujuvan täsmäytyksen.