Tie tehokkaampaan työskentelyyn
Pienemmät kustannukset
Nykyaikainen ja pilvipohjainen laskujen käsittelyjärjestelmä alentaa kustannuksia jopa 80% ja säästää aikaa muille asioille.
Nopeampi työnkulku
Palette virtaviivaistaa koko työnkulun ostolaskun saapumisesta sen tiliöintiin, hyväksyntään ja taloushallinnon järjestelmään rekisteröintiin.
Hyväksy laskut verkossa
Järjestelmämme mahdollistaa käytön helposti myös toimiston ulkopuolella. Hyväksy laskut tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

Ostolaskujen käsittely pilvipalvelussa
Pilvipalvelu tuo useita hyötyjä. SaaS (Software as a Service) -ratkaisun edut tulevat esiin etenkin tuottavuudessa, tietoturvallisuudessa ja kustannustehokkuudessa, mikä selittää niiden suosiot.
Useimmat asiakkaamme valitsevat ostolaskujen käsittelyn nykyisin pilvipalveluna perinteisen paikallisen asennuksen sijaan. Nykyaikaisilla pilvipalveluilla on monia hyötyjä. Asiakkaiden ei tarvitse investoida laitteisiin eikä maksaa alussa suuria lisenssimaksuja. Sen sijaan he saavat joustavan tilauspohjaisen palvelun, jonka kiinteä kuukausimaksu määräytyy laskumäärän mukaan. Liiketoiminnan kasvaessa nykyistä ratkaisua on helppo skaalata. Pilvipalvelu on myös helppo ottaa käyttöön ja sen aloituskustannukset ovat matalat, mikä tekee siitä houkuttelevan vaihtoehdon.
Pilvipalvelu on Nopea ja helppo ottaa käyttöön
Pilvipalvelu voidaan ottaa käyttöön vaivattomasti, eikä ylimääräisiä IT-resursseja tarvita. Käymme yhdessä läpi, millaisen järjestelmän yrityksesi tarvitsee. Jos olet epävarma, voimme auttaa ja antaa neuvoja sekä suosituksia parhaista käytännöistä. 25 vuoden kokemuksella tiedämme mikä toimii ja millaiset ratkaisut tuovat asiakkaille parhaat tehostamishyödyt.
Kun järjestelmä on otettu käyttöön, henkilöstö voi vaivattomasti kirjautua sisään ja hyväksyä laskuja. Nykyaikainen käyttöliittymä on helppokäyttöinen, eikä erityistä käyttökoulutusta tarvita.

Ostolaskujen käsittely -ratkaisun 5 tärkeintä etua (asiakkaittemme mukaan):
- Aikaa säästyy merkittävästi
- Hyväksyntätyönkulkua on helpompi hallita
- Laskut eivät jää huomaamatta
- Manuaalinen työ taloushallinnossa vähenee
- Järjestelmä on kaikille helppokäyttöinen

Pilvipalvelu takaa paremman suorituskyvyn
Voimme toimittajana taata yrityksellesi paremman suorituskyvyn, jos valitset standardoidun pilvipalvelumme. Tällöin me hallinnoimme ohjelmistoa ja tallennusalustaa sekä niiden yhteistoimintaa. Tekniset asiantuntijat pitävät järjestelmän toiminnassa sekä huolehtivat ylläpidosta ja päivityksistä. Näin yritys voi keskittyä omaan toimintaansa.
Pilveen tallentaminen on turvallista ja kustannustehokasta
Pilvipalvelu on myös siltä kannalta tietoturvallinen vaihtoehto, että tarjoajilla on yleensä enemmän resursseja investoida järjestelmän tietoturvaan, varmuuskopiointiin ja ylläpitoon kuin mihin pienillä ja keskisuurilla yrityksillä on varaa, jos ne päättävät tallentaa tietoja paikallisesti omille palvelimilleen.
Miksi Palette?
Parempi saavutettavuus
Ratkaisuumme on helppo pääsy myös toimiston ulkopuolella. Hyväksy laskut tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.
Tehokkaammat prosessit
Moderni ja tehokas ostolaskujen käsittelyjärjestelmä vähentää kustannuksia ja jättää enemmän aikaa muulle.
Parempi kontrolli
Välitön kontrolli kaikista laskuista niiden tilasta riippumatta mahdollistaa kokonaisuuden hallinnan , nopeamman työnkulun ja sujuvan täsmäytyksen.

Kuinka laskuautomaatio toimii
Tehokasta ostolaskujen käsittelyä. Vastaanota laskutiedot sähköisessä muodossa ja käsittele ne Paletten avulla.

Sähköinen ostolaskujen käsittely
Sähköinen ostolaskujen käsittely auttaa saavuttamaan pienemmät kustannukset ja nopeamman työnkulun. Kerromme mielellämme lisää Tilaa lisätietoja ja ratkaisun esittely tällä lomakkeella